Over 't werkt
't werkt zorgt voor tijdelijke inzet van vakvolwassen NDO, elektrotechnisch en/of werktuigbouwkundig personeel. Wij nemen onze mensen aan voor de lange termijn. Dat wil zeggen dat we in ze investeren. We zorgen voor:
- Opleiding en certificering
- Brede praktijkervaring
- Bedrijfskleding en beschermingsmiddelen
- Het juiste (hand)gereedschap
Wat dat oplevert? Gemotiveerde en breed inzetbare medewerkers. Mannen waar u én wij van op aan kunnen. En die bereid zijn om een tandje bij te zetten als het nodig is.
't Ontzorgt
De juiste mensen op de juiste plek én tijd, daar gaan we voor. Maar we gaan verder dan alleen de juiste persoon op tijd naar een opdrachtgever sturen. Voor diverse opdrachtgevers verzorgen we ook de complete planning van de capaciteitszorg. En ja, dat betekent dat we echt dag en nacht voor ze klaarstaan. Dat we de werving en selectie verzorgen. En dat we met het oog op de toekomst soms gebruik maken van voorportaaldetachering.
Dus heeft u capaciteitsproblemen? Neem dan contact op met 't werkt.
Medewerkers aan het woord

Patrick - Directeur/eigenaar
Danny – Resource Manager / mede eigenaar
Op 1 juli 2015 ben ik als "Resource Manager” gestart bij ‘t
werkt B.V.
Als resource manager was ik verantwoordelijk voor alle dagelijkse taken waarbij
je kunt denken aan rekruten en spreken van kandidaten, voorstellen maken naar
onze opdrachtgevers, het maken van weekplanningen voor de inzet van
medewerkers, contacten onderhouden met medewerkers en opdrachtgevers.
Sinds 1 januari 2018 ben ik mede-eigenaar van ’t werkt. Patrick
was op zoek naar een compagnon welke tevens het bedrijf overneemt zodra de tijd
er rijp voor is. Gezien de kerntaken van ’t werkt mij aanspreken, heb ik deze
kans met beide handen aangenomen.
Waarom het ’t werkt? ’t werkt is samengesteld uit een team van leuke
collega’s welke ik, met mijn ambities, goed aanvul om zo onze medewerkers en
opdrachtgevers nog beter te ontzorgen. Wat ik echt leuk vind aan ’t
werkt? Het is een georganiseerde bende in de positieve zin van het woord.


Suzanne - Administratief medewerker
Op 15 februari 2016 ben ik als ‘leerling’ administratief
medewerker gestart bij ’t werkt. Ik had totaal geen ervaring maar op één of
andere manier zag ’t werkt in de mij de collega die ik nu, anno 2019, ben
geworden.
Als volleerd administratief- en loonadministratie -medewerker ben ik
verantwoordelijk voor de boekhouding en loonadministratie van EFFE uitzendbureau,
het zusterbedrijf en ’t werkt.
Met een leuke club collega’s zijn we dagelijks actief om onze klanten te voorzien van de capaciteit die zij nodig hebben waarbij ik mijn steentje in de (loon) administratie bijdraag. Het verschil tussen een tevreden en ontevreden medewerker is groot maar het verschil zit hem in de kleine dingen. Zorg ervoor dat het salaris correct en tijdig wordt betaalt, dan heb je het grootste deel van de tevredenheid al bereik.
Jacqueline - Resource- en Contractmanager
In oktober 2019 ben ik gestart bij `t werkt B.V. als Resource- en Contractmanager. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor een breed takenpakket met veel afwisseling. Een kleine greep uit mijn werkzaamheden: werving en Selectie, het voeren van sollicitatiegesprekken, het maken en controleren van contracten, klantbeheer c.q. onderhoud, transport en accommodaties regelen, weekplanningen maken en nog veel meer.
Ik hecht veel waarde aan 100% klanttevredenheid en dat werkgevers "ontzorgt” worden. Voor werknemers vind ik het van belang dat ze op de juiste plaats komen te werken, ik maak dan ook graag de juiste match tussen werkgever en werknemer door te luisteren naar behoeften en wensen.
Ik voel me helemaal "thuis” in het team. Mijn collega`s zijn allemaal positief, betrokken en enthousiast. Samen creëren we een gezellige werkplek met korte lijnen waardoor we kwaliteit leveren en veel plezier hebben in de werkzaamheden.
`t werkt WERKT!
